İzleyiciler

11 Eylül 2015 Cuma

Hep platonik...


Durdum düşündüm. Dedim ki kendime hep platonik hep aşk biraz da huzur istiyorum, birazcık da mutluluk... Yaşamım boyunca bir kere aşık oldum gerçek miydi değil miydi ya da gerçek mi sandım bilmiyorum. Ama çok mutlu oldum onu da çok iyi biliyorum. Bu arada yaşamım demişken sanki 728369 senedir yaşıyormuşum da az aşık olmuşum gibi davrandım. Daha 21 yaşındayım gençliğimin baharındayım... :) ayy sevdim bu cümleyi heee şimdi asıl konuya dönelim aşktır meşktir sevmek güzeldir. Ama kendime de bir dur demem lazım ben severim yapmam dediğim şeyi yapmayı, sevmem dediğim şeyi sevmeyi... Hayat işte neyi yapamam dediysem de yaptım. Platonikten vazgeçmeliyim çünkü hem kendimden sıkıldım hem de platoniklerimle başkalarını sıkmaktan sıkıldım. Ayy neyse şimdi en güzel yaptığım şeyi kahvemi yaptım. Afiyetle içerken hayatımla ilgili yeni dönem kararları alacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder